על טיפות, משולשים ומה שביניהם

כמה פניות של רוכבים ש"התברברו" בסינגל חוף הכרמל הביאו את אילן שחם לכתוב עבורכם את ההבהרות הבאות
סינגל חוף הכרמל היווה אתגר עבור הבונים גם ברמת השילוט – מגוון אפשרויות הרכיבה, הלולאות הקצרות והארוכות וקטעי החיבור למבואות מתחברים לערימת ספגטי לא קטנה המאפשרת לרוכבים רכיבה בשלל מסלולים בתאי שטח ובאורכים שונים, אך דורשת שילוט ברמה גבוהה כדי לוודא שכל רוכב ירכב בדיוק את המסלול שהתכוון אליו.
רוצים לזרום דרך הסינגל ולהיות בטוחים שלא פניתם במקום הלא נכון ואתם כעת בלולאת הנאה אין-סופית? הסכיתו ושמעו איך עשינו את זה.
צילום: אילן שחם
---- הסינגל המלא מסומן בסימון הקלאסי: צורת טיפה צהובה שהשפיץ שלה מצביע על כיוון התנועה ובתוכה רוכב אופניים בצבע שחור.
---- קטעי הקישור, הן מהסינגל הראשי למבואות והן בקטעי החיבור של הלולאות המקוצרות, משולטים באמצעות טיפה בצבע אדום ובתוכה רוכב אופניים בצבע לבן.
---- על גבי שילוט הטיפה נוספו משולשים קטנים בצבעים שונים. כל צבע מסמן את אחת הלולאות הקצרות יותר. המשולשים מופיעים הן על גבי הטיפות הצהובות כשאנחנו על הסינגל הראשי, והן על גבי הטיפות האדומות כשאנחנו על החיבור למבואה או בקטע ה"קיצור" אל המשך הסינגל הראשי.
צילום: אילן שחם
לסיכום, אם בחרתם לרכוב את אחת הלולאות הקצרות, הקפידו לעקוב אחר המשולשים בצבע הלולאה, בין אם הם על השילוט הצהוב ובין אם הם על השילוט האדום.
אם בחרתם לרכוב את הסינגל המלא, התעלמו מהמשולשים ורכבו עם הטיפות הצהובות, לפחות עד שתגיעו לשילוט המוביל חזרה למבואה שממנה התחלתם (אחרת תצאו לעוד הקפה. הרי אתם יודעים שאתם רוצים את זה! ;-) ).

רכיבה נעימה!
צילום: אילן שחם
כתב וצילם: אילן שחם

עוד על רכיבת אופניים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה יש להתחבר למערכת

0 תגובות