עצות קטנות, טיפים וטריקים ממרחבי הרשת

למה כדאי לשאת אטב נייר בתיק הרכיבה, איך פותחים בקבוק בירה בלי פותחן בשטח ומה עושים עם שרוך?
המרשתת מלאה ברעיונות פשוטים אך חכמים, ליקטנו כמה מהברקות חכמת ההמונים שתוכלו לאמץ לרווחתכם.

יש באופניים שלכם המון שטחי אחסון לא מנוצלים. אחד מהם הוא הצינורות...
תוכלו להסליק בתוך צינורות האופניים (מוט כיסא, וכידון) מגוון רחב של פריטים, החל מכרטיס ביקור שלכם שיכול להיות לעזר במקרה שהאופניים שלכם נגנבים חלילה על מנת להוכיח את בעלותכם עליהם, עבור בכמה שטרות של כסף שיכולים להציל אתכם במקרה ששכחתם את הארנק בבית (או החבר שתמיד משלם עליכם בפיתה הדרוזית לא הגיע לרכיבה) וכלה בכלי עבודה. רק הקפידו לאבטח את מה שאתם מכניסים פנימה כדי שלא ירעיש או יצלול למעמקי הצינור ויעלם שם לנצח...

יש לכם ונטיל צרפתי אבל משאבה לונטיל רכב? אם תקצצו את ראשו של כיסוי הונטיל ותבריגו אותו חזרה, תגלו שהוא יכול לתפקד כמתאם.

גם אתכם משגעת צינורית השלוקר שמתנדנדת לא הפסקה? הנה פתרון פשוט לאבטח אותה.

אם גם אתם נזקקתם לפתוח את השרשרת בשטח ולא הצלחתם לנתק את חוליית החיבור המהיר, הרי שאם משחילים שרוך מסביבה ומושכים אותו בכיוונים מנוגדים (כמובן תוך קיפול השרשרת), היא תפתח בקלות.

שטרות כסף טובים לא רק כדי לקנות לימונדה בסוף הרכיבה, הם גם פתרון מצוין למקרה שיש לכם קרע בדופן הצמיג. הכניסו את השטר בין הפנימית וחלקו הפנימי של הצמיג וזה יאפשר לכם להגיע חזרה לחנייה. אגב, לא חייבים מט"ח, גם השטרות של ארץ הקודש יעשו ת'עבודה...

נתקעתם בלי כפות בשטח? ציר הגלגל יכול לפעמים לעזור...

יש לכם טיובלס? אם תוסיפו לחומר קצת "נצנצים" תעצימו את יכולת האטימה שלו.

זו דוגמה אחת מני רבות לשימוש בפנימיות מפונצ'רות. אנחנו באמת לא מבינים את אלו שתולים אותן על העצים... מעבר לזה שמדובר בזיהום סביבתי מקומם, הרי שפנימיות הן חומר יוצא מגדר הרגיל שאפשר להכין ממנו כל כך הרבה פריטים שיכולים לעזור לכם בעת צרה, הנה רשימה חלקית:

1. גזרו אליפסות בגדלים שונים והנה לכם טלאים מצוינים לתיקון תקרים.
2. פנימיות שנגזרו לרצועות הן גומיות מצוינות לשלל שימושים.
3. פנימית שנתפרה ככיס יכולה להיות ארנק מעולה או אפילו נרתיק להגנה על הטלפון ואם הכנתם ארנק שכזה, תגלו שהוא לא יפול מהכיס האחורי של חולצת הרכיבה בשל "דביקותו" של הגומי.
3. פנימיות שלופפו על תומכות השרשרת (או על כל אזור אחר בשלדה) יגנו מפני שריטות וחבטות.
4. חתיכת פנימית שנמתחת בין קצה צינור הראש לגשר הבולם הקדמי תהייה מגן בוץ מעולה.

אם פעם הייתן צריכים להרכיב חזרה שרשרת ונלחמתם החירוף נפש במעביר האחורי שלא הפסיק לסחוב לכם את הקצה מהיד, הרי שאטב נייר פשוט שנפרש ושני קצותיו יכופפו, יאפשר לכם לאבטח את השרשרת בשתי נקודות ולהרכיב את חוליית החיבור המהיר בקלות.

וככה פותחים בקבוק בירה בסטייל :-)
** אפשר גם עם הפדל...

יש לכם עוד רעיונות? שתפו!

עוד על רכיבת אופניים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה יש להתחבר למערכת

0 תגובות